Terug naar boven

Werkwijze

Ondersteuning starters

Wij ondersteunen starters met groeipotentie en studentstarters. Op basis van onze ervaringen (we hebben ruim 340 start-ups ondersteund) hebben wij een nieuw ondersteuningsprogramma ontwikkeld: de Startup Booster en de Startup Navigator.

Wil je gebruik maken van deze programma's? Meld je dan aan voor een Check-In via info@ondernemersliftplus.nl of 085 - 90 20 209.

Tijdens de Check-In presenteer jij jezelf en je plan, en geven wij feedback op je onderneming. Op basis van de Check-In bepalen wij in onderling overleg welk ondersteuningsaanbod het beste bij jou past. Het kan ook zijn dat je beter past bij een van de andere startersondersteuningsprogramma's in onze regio. Dan verwijzen wij jou hier graag naar door.


 

 

 

 


Lening

Het verstrekken van vroegefase leningen maakt ook onderdeel uit van ons ondersteuningsprogramma. We hebben Pre-seed en Proof-of-Concept leningen. Deze leningen zijn bedoeld voor de opstartfase van jouw bedrijf. Daarnaast kunnen wij je toegang bieden tot het Brabant Startup Fonds waar je leningen tot € 350.000,- kunt verkrijgen voor de startfase van jouw start-up. 

Klik hier voor meer informatie over de leningen.
Als je een lening wilt, moet je eerst langs het Expertpanel en daarna kijkt het Investeringscomité uitgebreid naar jouw businessplan. We helpen je met de voorbereidingen voor deze bijeenkomst.

 

Heb je een vraag?

Het blijkt dat veel ondernemers ongeveer dezelfde vragen hebben over bepaalde thema's. We 'vangen' die thema's en organiseren netwerkbijeenkomsten, workshops en bijvoorbeeld een online omgeving waarin groepen met elkaar kunnen discussiëren.

Heb je een inhoudelijke vraag over jouw bedrijf? Samen met jou en ons netwerk formuleren we antwoorden waarmee je verder komt. We kunnen een beroep doen op de lectoren en docenten van HAS Hogeschool, Avans Hogeschool, de ROC's en relevante universiteiten. Ook kunnen we een beroep doen op de kennis en faciliteiten bij praktijk- en testlocaties en researchcentra. Hierbij worden studenten ingezet. 

Bij complexe vraagstukken schakelen we met het kernteam van het Competence Center. Dit kernteam bestaat uit specialisten met veel ervaring op het gebied van ondernemersvraagstukken. Het kernteam komt één keer per twee weken bij elkaar. Na het inbrengen van je vraag bespreken we de procedure en het tijdspad. Als de vraag veel tijd en inzet kost, vragen we een vergoeding voor het beantwoorden van de vraag. Deze vergoeding wordt natuurlijk met jou doorgesproken en toegelicht en je kunt daarna aangeven of je akkoord gaat.

Als je een kennisvraag hebt, vul het vraagformulier op het Kennisportaal in en maak daarna een afspraak.

Deel dit bericht:

  

DisclaimerSitemap