Terug naar boven

Nieuws

Prijs voor meest impactvolle project bij tiende HAS Food Experience

Tijdens de tiende editie van de HAS Food Experience op 30 januari wordt een prijs uitgereikt voor het meest impactvolle project van de afgelopen tien jaar. Zeven alumni dingen mee naar deze prijs. Een aantal van hen is bij de doorontwikkeling van hun project ondersteund door OndernemersLift+.
Lees meer >

#4 Lean Startup: ‘Get out of the building’

Ondernemers die werken met Lean Startup kunnen het beste vroegtijdig in gesprek gaan met hun afnemers om te weten te komen hoe zij het product gebruiken. ‘Om de juiste informatie te krijgen, is het noodzakelijk om naar je klant toe te gaan. Dan kun je ter plekke vragen en onderzoeken wat hij of zij precies verwacht van het product’, zegt Marijn Mulders van OndernemersLift+.
Lees meer >

BLOG Suikerdoelstellingen: leren van het klimaatbeleid

Annet Roodenburg, lector Voeding en gezondheid van HAS Hogeschool, houdt een blog bij. OndernemersLift+ maakt deze blog mede mogelijk.
Lees meer >

BLOG Hoeveel suiker verkoopt Coca-Cola in de wereld?

Annet Roodenburg, lector Voeding en gezondheid van HAS Hogeschool, houdt een blog bij. OndernemersLift+ maakt deze blog mede mogelijk.
Lees meer >

TwisTea opent Popup Store in ‘s-Hertogenbosch

Theespecialist TwisTea uit Uden heeft op 9 december de deuren geopend van haar Popup Store aan de Snellestraat 32 in ‘s-Hertogenbosch. ‘Ik heb altijd al de ambitie gehad om een winkel te openen’, vertelt Mark van den Bogaart van TwisTea. ‘Thee is een belevingsproduct, dat je moet ruiken en zien. Daarom vind ik het mooi dat we in ‘s-Hertogenbosch nu daadwerkelijk van start zijn gegaan met deze winkel.’
Lees meer >

BLOG Dalco Food #3: Over haantjes en de zoute verschillen

Annet Roodenburg, lector Voeding en gezondheid van HAS Hogeschool, houdt een blog bij. OndernemersLift+ maakt deze blog mede mogelijk.
Lees meer >

#3 Lean: Toegevoegde waarde als wondermiddel?

Het verkopen van USP’s (Unique Selling Points) is lange tijd dé manier geweest om klanten over te halen om niet bij de concurrent te kopen. Die tijd is voorbij. Vandaag de dag is het belangrijk om te focussen op de toegevoegde waarde. De USP’s zijn alleen nog maar belangrijk om te weten dat je niet hetzelfde doet als de concurrenten. ‘De toegevoegde waarde waarom bedrijven en consumenten iets kopen, kan per individu anders zijn. Zelfs bij hetzelfde product’, zegt Marijn Mulders van OndernemersLift+.
Lees meer >

BLOG Dalco Food #2: Over paardenvlees en schijnzekerheid

Annet Roodenburg, lector Voeding en gezondheid van HAS Hogeschool, houdt een blog bij. OndernemersLift+ maakt deze blog mede mogelijk.
Lees meer >

BLOG Dalco Food #1: De balletjes in de soep

Annet Roodenburg, lector Voeding en gezondheid van HAS Hogeschool, houdt een blog bij. OndernemersLift+ maakt deze blog mede mogelijk.
Lees meer >

Rabo Duurzame Innovatieprijs 2018

Stelt u zich eens voor… u draagt als ondernemer niet alleen bij aan de groei van uw bedrijf. U werkt ook mee aan een maatschappelijk vraagstuk en een betere wereld. Met de Rabo Duurzame Innovatieprijs, voorheen de Herman Wijffels Innovatieprijs, stimuleert Rabobank ondernemers mee te werken aan innovatieve oplossingen die er echt toe doen. De springplank naar succes.
Lees meer >

Nieuwsbrief archief

DisclaimerSitemap